Тема уроку. Людина в екстремальній ситуації (за твором Джека Лондона "Жага до життя" та творами інших письменників зарубіжної літератури,які учні вивчали протягом 5-6 кл.)
Часто учні сприймають літературу просто як один із навчальних предметів,мало пов'язаних із повсякденним життям.Але відома така думка,що література -це підручник життя.Народна мудрість застерігає:"Краще вчитися на чужих помилках,ніж на своїх","Не повторюй чужих помилок".
Зарубіжна література дає нам багато життєвих прикладів поведінки людей у різних ситуаціях.Адже вижити людині в екстремальній ситуації допомагають практичний досвід, сила ,витривалість та воля,а також дружня підтримка.Сьогодні учні подивилися на літературу ще з однієї точки зору,залучивши свої знання з інших предметів.
Учні були поділені на 4 групи-"Мовознавці","Літературознавці", "Географи","Знавці з основ безпеки життєдіяльності".
Мовознавці
"Мовознавці" з'ясовували значення слів:екстремальна ситуація,сила волі мужність,відвага,кмітливість,обачність, обережність.
"Літературознавці" описували екстремальні ситуації,в які потрапляли герої творів зарубіжної літератури,та з'ясовували,завдяки чому ті з честю виходили зі складного становища.
Коментарі
Дописати коментар