Тема уроку. Людина в екстремальній ситуації (за твором Джека Лондона "Жага до життя" та творами інших письменників зарубіжної літератури,які учні вивчали протягом 5-6 кл.)

Часто учні сприймають літературу просто як один із навчальних предметів,мало пов'язаних із повсякденним життям.Але відома така думка,що література -це підручник життя.Народна мудрість застерігає:"Краще вчитися на чужих помилках,ніж на своїх","Не повторюй чужих помилок".

Зарубіжна література дає нам багато життєвих прикладів поведінки людей у різних ситуаціях.Адже вижити людині в екстремальній ситуації допомагають практичний досвід, сила ,витривалість та воля,а також дружня підтримка.Сьогодні учні подивилися на літературу ще з однієї точки зору,залучивши свої знання з інших предметів.

Учні були поділені на 4 групи-"Мовознавці","Літературознавці", "Географи","Знавці з основ безпеки  життєдіяльності".

                            Мовознавці



"Мовознавці" з'ясовували значення слів:екстремальна ситуація,сила волі мужність,відвага,кмітливість,обачність, обережність.

                           Літературознавці


"Літературознавці" описували екстремальні ситуації,в які потрапляли герої творів зарубіжної літератури,та з'ясовували,завдяки чому ті з честю виходили зі складного становища.
                              Географи
"Географи"визначали природні умови,клімат Пн.Америки(Аляски),де відбувається дія в оповіданні Джека Лондона "Жага до життя".


                 Знавці з основ здоров'я                         



"Знавці з основ здоров'я" виписали усі екстремальні ситуації,в які потрапляли герої оповідання Джека Лондона "Жага до життя".
Всі учні підійшли до завдання творчо ! Бажаю учням вирости здоровими, сильними і не потрапляти в екстремальні ситуації,а тільки читати про них у книжках.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу